Bayi Saya Menangis Waktu Maghrib

image

Saya baru habis pantang and smlm baru balik ke umah sewa di alor setar..ank saya duk teriak menangis dr smlm sampai hari ni..mcm2 saya dh buat..ayat kursi pun dh baca..mintak tlg jasa baik kalian..kalau ada tmpt untk berubat cara islam di kawasan alor setar tlg maklum kn..jasa amat hargai ..

1) Sis bby saya x nangis sis…tapi tdo x lena…tangan mcm menepis2…mcm ade org nak kacau die..cepat terperanjat. Saya cari bidan kg…ada ‘benda’ yg ikut bby saya. Berurut ngan minyak lada hitam….ngan bekalan air surah alhamdulilah baby pulih. Cuma bila ayah pulang rumah maghrib singgah sembahyang  di surau baru  balik ke rumah

2) psg rukyah on dr msuk senja smpai subuh.n cr ustaz tlg pgr rmh.n suruh suami azan dlm rumah.kami dh buat sblm bwk ank masuk rmh sewa.alhmdulillah.ok

3) Suruh suami renjiskan air yasin kt dinding rumah ikut arah lawan jam setiap 3x maghrib menghala ke pintu utama rumah. Pintu tu biar terbuka. Dh setel kja bru tutup.

4) Sis bukak kan surah ruqyah. Surah al-baqarah. Bukak jela kat mp3..pasng biar kuat kuat.mntk suami azan setiap pnjuru rumah bukak pntu mase azan tu.. Dan amalkan 2 doa nii

5) Sy pn mcm tu gak sis.. Pe yg sy wat kerap baca al fatihah, ayat kursi.. Kdg2 baby ni dia mcm “panas” kat umah br suasana br jd amik ms sikit mlm mmg akn berjga je..bacakan yassin sll in Sha Allah baby lama2 ok..

Sue

Leave a Reply

