Perut Buncit Terus Hilang

image

“eh, kau pregnant senyap-senyap ya? Dah berapa bulan dah ni? Aku nampak macam dah 5 bulan je……”

eeeeiiiii… pernah tak anda terkena situasi di atas? kawan-kawan atau sedara mara ingat anda sedang pregnant? Sedangkan anda tak pregnant pun! Sebabnya perut buncit seperti perempuan sedang mengandung.

Alahai sedih sangat tu. Muka rasa membahang panas, malu pun ada.

Macam mana ni? Tolonglah bantu saya.

Anda mahu atasi perut buncit? Anda mahu kurus dan kempiskan perut? Saya sangat yakin anda sangat mahu, kan?

Perut buncit ni, selain daripada untuk kecantikan, sebenarnya sangat penting untuk keselesaan kita sendiri. Betul tak?

Perasan tak, kalau perut kita buncit, boleh menyebabkan kita selalu rasa sengkak dekat perut terutamanya bila duduk. Tak selesa tu.

Nak jalan-jalan pun tak selesa, sebab perut beralu-alun, 4 batu dah nampak (over ni haha). Apatah lagi kalau berlari, boleh bayangkan perut tu melantun-lantun.

Dan jangan sampai kita dapat gelaran percuma daripada rakan-rakan pula. Malu kut kalau nama sampingan kita “Adila Buncit”  atau “_____ (isi nama anda) Boroi”. Sudahnya, orang ingat kita sebab perut kita.

Kalau yang telah berkahwin tu, hilang saham 40% di mata suami untuk markah kecantikan.

Jangan main-main tau, sebenarnya perut buncit ni boleh menjejaskan keyakinan diri kita, Kita akan selalu rasa rendah diri.

Perut buncit juga boleh menjurus kepada berbagai masalah kesihatan yang lain juga, sebabnya, banyak penyakit sebenarnya datang daripada usus yang tidak sihat.

Untuk anda yang mempunyai masalah perut buncit ni, saya sangat-sangat sarankan agar anda mencuba Herb-Lax Shaklee. Memang sangatlah terbaik dan sangatlah ramai peminatnya.

Kredit: pucukubi.com

Wan Nur Suzilla
0199188605

Ingin ketahui bagaimana shaklee boleh membantu kehamilan dan berpantang anda?

  • Set kehamilan
  • Set berpantang
  • Set kurus
  • Set tambah susu

SMS/Call untuk bantuan infomasi dengan shaklee.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s