Nikmat Air Mani Suami

bd7a4-lakitino

Rasanya bukan saya seorang saja yang bertanya kenapa orang lelaki bila dia dah berkahwin perutnya akan buncit.
Selalu juga saya dengar orang cakap macam ni, sekarang ni kurus. Dah kawen nanti mesti gemuk.?
Walaupun istilah gemuk dan buncit itu tak sama, tapi dalam konteks ini ianya membawa maksud yang serupa, iaitu perut naik. Tapikenapa ye?

Persoalan itu terjawab akhirnya selepas saya baca satu artikel dalam Majalah Maskulin edisi Ogos 2009,
Jadi rasanya elok juga berkongsi dengan rakan-rakan info pasal ni. Artikel yang anda akan baca nanti mungkin ada yang mencelarukan perasaan.
Mungkin rangsangan dirinya sedikit terganggu. Tapi ketahuilah, saya tiada niat untuk berkata lucah ke apa kat sini.
Anggaplah ianya satu info yang patut diberi perhatian bagi anda yang bergelar lelaki terutamanya. Perempuan pun sama juga.
Takkanlah suami nak isterinya slim anggun menawan tapi perut suaminya boroi ke depan sampai nak tengok kaki sendiri pun tak nampak hehe.
Sama-samalah berusaha supaya dua-dua maintain slim dan bergaya.

Kita sambung lagi.

Kebuncitan lelaki ini berlaku apabila cecair daripada isteri yang mengalir masuk melalui zakar semasa hubungan kelamin akan membuatkan perubahan hormon dalaman
dan sekaligus akan mudah membuatkan perut menjadi buncit. Faktor itu juga menyebabkan zakar lelaki yang berkahwin akan lebih mengembang dan besar berbanding
lelaki bujang. Ooo?

Namun jika hubungan kelamin tidak dilakukan dalam tempoh yang lama, perut mereka akan kembali kendur dan zakar pula akan mula mengecut.
Selalunya berlaku kepada lelaki yang dah bercerai, mereka yang dah lama menduda atau selalu sibuk dengan kerja sampaikan tuntutan nafkah batin diabaikan.

KHASIAT AIR MANI SUAMI UNTUK ISTERI

Ada khasiat rupanya. Kepada wanita yang sudah berkahwin, dikatakan akan mempunyai kulit yang lebih lembut dan mempunyai mood yang lebih baik.
Kulit isteri lembut hasil daripada pancutan sperma suami yang mengandungi banyak…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s